Leta i den här bloggen

fredag 9 januari 2009

Vilken dag!!

Jaha ja då ska vi se vad det blir idag då… Jag har fixat klart nästan alla tentor som ska in till skolan innan man börjar. Varit och skruvat ihop bilen som pajjade här om dagen och sen har det blivit lite fotografering åxå. Jag det var ju inte mycket…. Tänkte fråga lite om det kvinnliga fenomenet men tror jag hoppar det idag för jag har inte någon ork kvar att sitta framför datorn då jag suttit här de senaste 5 timmarna jobbigt för ögonen om inte annat. Glasögonen har man ju försnillat bort någon stans så det gör ju inte saken bättre. Men jag kommer återkomma med det där med kvinnor för det är onekligen ett mycket intressant ämne, även om man inte har en blekaste aning om hur de tänker eller fungerar så kommer man alltid in på den tanken. Mystiska kvinnors fenomen. Jaja det blir kanske nästa gång för nu är det dags för en powernap på 30min sen drar ju helgen igång och det blir väl troligen som vanligt.
Men som vanligt så säger jag

SEE YOU AROUND SOMETIME/Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar