Leta i den här bloggen

torsdag 15 januari 2009

Bloggare!!!!

Nu måste jag säga att jag är måttligt förbannad. Har du som läser bloggar inget annat att göra än att sitta och skriva massa skit in den egen blogg om andras bloggar? Du har ju tydligen inte fattat vad blogg är till för. Helt okej om du kommenterar min blogg hos mig, men att skriva ner den hos dig själv är lågt. Du kanske inte vågar stå för det du skriver och därför måste du skriva skit om andra. Visst jag kanske skriver om andras bloggar också men jag kommenterar dem hos blogg användaren, där har du den stora skillnaden. Skaffa dig ett eget liv att skriva om istället för att beklaga dig om andras. Det finns en anledning varför vi som skriver blogg gör det, men det har väl inte du fattat med din lilla inkompetenta hjärna. Jag kan förstå att såna som du inte är uppskattade i bloggvärlden. Om du nu är så jävla bra som du själv tycker så borde du fan ha något bättre för dig att göra på dagarna än att läsa bloggar och skriva skit om dem.

Mina vänner, bekantar, kära och nära ni vet vad jag tycker om er I LIKE YOU A LOT!! Men du som känner dig träffad av detta inlägg tycker jag inte om.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar