Leta i den här bloggen

söndag 18 januari 2009

En helt vanlig söndag!

Idag har jag varit och inhandlat ett element för som jag skrivit innan det är svinkallt hos mig. Ska försöka köra in lite grejor från a-torp till GVD senare ikväll. Sen blev det ju precis som tänkt. Nu äntligen har jag kommit igång med mina distans kurser och de verkar inte vara något som är jätte lätt, men det är väl bara att plugga på så ska det nog gå. Nu är ju snart flytten klar och då ska det väl bli lite lättare att lägga tid på studierna kan man ju hoppas. Jag tycker det känns som att det är precis lika dant varje termin man börjar, svårt som bara den att komma igång men sen vet man ju att efter några veckor så har man fått upp farten igen. Känner att det är en förkylning på G också och det är ju inte jätte bra så här i början av skolstarten, men det är väl bara att ta sig dit ändå och smitta ner lite gymnasieelever så blir ju säkert de glade över att få vara hemma ett tag hahaha. Nähä jag ska inte bli långvarig här idag för jag ska ju som sagt packa lite till och sen åka till lyan och dumpa det som är med. Ska bli spännande och se om min investering gör någon nytta eller om det fortfarande är svinkallt. Har funderat lite på mat till kvällen men det får nog bli en pizza eller en sallad kanske aja det blir vad det blir helt enkelt. Hoppas ni alla har det bra och att ni vet att jag tycker om er.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar