Leta i den här bloggen

lördag 17 januari 2009

Underbara människor!!

Det är helt fantastiskt med en del människor. Jag skulle vilja säga att jag älskar några av er men det känns samtidigt lite fel haha, så jag nöjer mig med att säga ni är helt underbara. Vad kan vara bättre när man inte kan sova än att öppna sin mail och hitta fantastiskt kul mail från vänner. När man minst anar det så dimper de ner och det är precis lika kul varje gång. Ibland tror jag faktiskt att ni som mailar mig inte har en susning om att jag sitter och små ler under hela tiden jag läser det ni skrivit. Men faktum är det att jag oftast tycker det är kul det ni skriver. Sen vet jag ju att jag kanske ställer väldigt knasiga frågor som inte kan bli annat än kul att läsa svaret på. Vaknade för 30 minuter sedan (03:50) och tänkte att jag kollar läget ute i den digitala världen, öppnade mailen och som från ingenstans så var det bara där.. hade väl dock väntat lite på det men det är alltid lika kul att bli överraskad. Dock tycker jag inte om att bli överraskad när det gäller födelsedagar eller något annat som kan bli en negativ stämning av. Men de som känner mig vet att jag är sån som person så det brukar vara lugnt. Även om jag säger att alla är välkomna hos mig precis när som helst så är det ju så att man kan messa eller höra av sig innan man klampar in. Man kan väl givetvis komma oanmäld också men då får man ju ta det som det är haha. Inte alla som tycker om en boxershorts springande Magnus när de kommer och hälsar på oanmälda. En sak är säker att det lär det ju inte bli så mycket av nu efter flytten för helvete vad kallt det kan vara i den nya lägenheten. Men det burkar funka att gå med minimalt med kläder på sig när Jehovas dyker upp oanmälda. Hahaha gjorde det en gång sen såg jag faktiskt inte röken av dem mer. Inte för att jag har något större emot dem då men som sagt en del borde lära sig att ringa innan.

I alla fall så finns det underbara människor där ute och några av er tycker jag är helt otroligt underbara. Som jag sagt innan jag älskar att prata med folk så har ni inget för er så är det bara att titta förbi (hör av er innan) eller ring and talk you to death hahaha. Nä men allvar, att säga att tanken var god håller inte i längden bättre att höra av sig på något sätt så personen i fråga vet att man tänker på den än att tänka på den och inte höra av sig alls. Jag hoppas att detta inte blir för luddigt utan att ni förstår vad jag menar.

Det kan ju vara rätt vanligt att en del personer säger ”jag tittar förbi någon dag” vadå om 15år eller haha för det är lite så som det känns med en del. Jag vet att jag sagt så många gånger själv men jag har lovat mig själv att bli bättre på det. Så snart kommer jag att hälsa på dig också bara så du vet det… men nu ska jag nog göra ett nytt försök att sova ska ju börja köra flyttlass till Kongo snart.

Ha det bäst alla helt fantastiskt underbara människor och som vanligt

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar