Leta i den här bloggen

söndag 11 januari 2009

Trött trött trött!!

Jaha då var man uppe igen… suck. Är så fruktansvärt trött, men det är bättre att försöka gå upp nu och hålla sig vaken än att sova några timmar till och inte kunna sova inatt. Skolan börjar snart och då är det bäst att ha vänt på dygnet så man inte gör som man gjorde förra terminen. Sov på lektionerna. Ska se om jag kan få tag på nycklarna till min nya lägenhet i dag innan de åker uppåt landet igen. Då kanske man kan börja flytta lite smått i veckan. Hur gött ska inte det bli då.

Troligtvis blir det lite målning med mera innan man flyttar in. Du som känner att du har hur mycket tid som helst kan jätte gärna få det uppdraget :) Det är ju så fruktansvärt tråkigt att renovera innan man ska bo någonstans. Sen om det finns någon som är kunnig inom inredning kan gärna få komma med lite förslag på hur man ska få det lite häftigt i den nya lyan. Den som är kunnig inom symaskinsbranschen får jätte gärna fixa samtliga gardiner så slipper man tänka på det. Hmm kommer ju bli hur fattig som helst efter denna flytt, är ju jätte mycket man ska köpa in nytt denna gången.

Aja det får väl bli en Ikea runda. Känner du att du har tid och lust får du jätte gärna följa med till Jönköping en dag i veckan som kommer och vara omoraliskt stöd för min inhandlings runda. Nähä nu får det bli att kolla hur det är med värmen i duschen sen åka till GVD och ta en kopp kaffe med en god vän, kanske hälsa på grabben en sväng och utmana honom på en guitar hero runda. Och till min nya (mail fighter friend) vill jag bara säga.…. du är underbar, glöm inte det…

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar:

  1. Jag kan komma å måla åt dej. ä ju ledig varje dag ;)

    SvaraRadera