Leta i den här bloggen

söndag 25 januari 2009

Utmaning

Vissa saker kan man helt enkelt inte göra något åt. Att få en utmaning igenom bloggen där man ska ta upp sanningar är till exempel en sådan sak jag inte kan göra. Hur skulle det gå till? Jag är ju mytoman så att tala sanning är ju inte min starka grej hahaha. Nä men skämt och sidor det är helt enkelt inget för mig. Det är nästan lika ”kul” som att få sms på mobilen där man ska skicka vidare till 10 personer annars kommer det hända något fruktansvärt. Visst jag brukar skicka vidare sms:en till hela min telefonbok men det är ju bara för att de som får dem ska ha något att göra. Om man nu tror på det som står i dem vill säga. Vilket inte jag gör.

Snart kommer min mor med lite gardiner samt en symaskin haha det kallar jag utmaning. Nu ska man sätta sig och sy upp gardiner till sovrummet och det kan ju bli lite spännande att se hur det kommer att gå. Men det är bara att avvakta tills nästa inlägg så kommer ni nog få reda på det.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar:

  1. Hahaha bara för du inte vågar blotta dej som en annan gör ;)se de som ett tidsfördriv jag gör de för alla andra ska ha nått att göra sen ;)

    SvaraRadera