Leta i den här bloggen

måndag 26 januari 2009

Fotosession och kvinnor!!

Det är helt fantastiskt vad man kan göra med lite ljus och miljöer. Har ett projekt nu där jag ska försöka att göra om en och samma kvinna till olika karaktärer med hjälp av lite ljus och miljöer. Givetvis kommer kläder mm vara olika men ändå samma kvinna i fokus. Spännande!!! Sen är väl bara frågan om man får tag på någon som vill göra detta haha. Det är ju inte lika säkert, kanske får anlita mer än en för att ro i land detta. Men jag har fixat svårare saker än detta förr så jag tror nog att det kommer fixa sig.

En annan grej som slog mig när vi hade en diskussion i skolan på foto/bild lektionen som jag inte tänkt på så mycket innan. Kvinnor och speglar. Det finns jätte många bilder tagna på kvinnor som speglar sig men det finns bara några få på män som speglar sig. Frågan är ju vad ni kvinnor ser i spegeln mer än oss män när ni står där en timme och tittar? Troligtvis en fråga som tillhör dem som man inte får svar på haha.

Nähä nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och fixa till lite här hemma och senare ta en runda till Anderstorp. Kanske skriver mer senare.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar