Leta i den här bloggen

fredag 16 januari 2009

Allt och inget!!

Jaha då har man inte gjort något vetigt alls idag. Dagen har bara blåst förbi och nu sitter man här igen och funderar. Det är tydligen så att det inte spelar någon roll vilken ålder man är så flyger tankarna fram och tillbaka i 190. Fan man ska väl inte behöva vara sysselsatt 200% för att man ska sluta tänka så mycket.

Ibland saknar jag mina tjejkompisar fruktansvärt mycket, jaja jag vet det lät lite gay men tro vad du vill. I alla fall så finns det så mycket som man kunde fråga dem om och man kunde sitta och snacka i evigheter om massa saker som man inte gör med killar. Tråkigt är det tycker jag. Jag har bekantat mig med en tjej nyligen som faktiskt går att snacka med, eller mer maila med och det tycker jag är kanon. Hoppas bara att det funkar för enligt många killar så kan inte en kille vara vän med en tjej utan att det någon gång kommer upp tankar om den andra. Så som hur den skulle vara att leva ihop med, att ha sex med mm. mm. visst kan det vara så men vad skulle hända om man skulle säga det till den vännen som man har. Skulle hon/han bli förvånad, arg, ledsen, glad, smickrad, jag vet faktiskt inte kom precis på detta. Nästa gång jag har en vän som är tjej och det skulle komma in tankar om något liknande så får jag ju helt enkelt ta upp den diskussionen då, och är man då tillräckligt bra vänner så borde man kunna snacka om det och lösa det i så fall. Hmm märkliga tankar man sitter med i huvudet just nu.

En sak som jag har bestämt mig för är att göra en topplista över våra matställen. Jag ska äta samma sak på de olika ställena och se hur det är just där sen kommer jag att skriva lite om det. Jag ska börja redan nu. Var på Peppos pizzeria och käkade en kycklingsallad idag men efter som jag också älskar kebab så brukar jag ta och blanda kebab och kyckling. Funkar hur bra som helst. Förutom det så var det ju då sallad, champinjoner, gurka och tomat och någon sås på som var helt okej. Fick dock säga till om nybakat bröd och det får nog bli ett minus för det. Hur var då denna sallad. Njaaaa förutom att kycklingen var torr som fnöske så var den ätbar men inte mycket mer. Jag dricker alltid en 33:a cola till maten men tack vare kycklingen så var det knappt att det räckte. Skulle nog behövt någon cl. till. Kebabköttet var bra, smakade lite men inte så man blev nöjd. Jag vill ju ha lite smak på min mat annars kan det kvitta. Förövrigt var salladen (det gröna) bra och som slut betyg får den salladen av 5 möjliga saintisar.

Som vanligt när jag skriver blogg så kollar jag upp mina bloggvänners musik. Den musiken som de skriver om i sina bloggar. Tuben är bra för detta och just nu går det Kanye West – See you in my nightmares. I like the bass sound, kan jag väl säga men lite väl överdrivet med autotuner på sången. Sen blir det Mesh - You didn´t want me. Den behöver jag egentligen inte lyssna på efter som jag själv varit ett stort fan av mesh men det är en bra låt så why not. Tror det var någon hederlig hårdrock också och det är ju alltid trevligt, samt Depeche Mode – Personal Jesus undrar vad det kan vara. Nähä nu har det blivit massa skrivet igen om allt och inget så nu får jag väl göra ett försök att sova, ska upp tidigt imorgon och låna en bil för jag ska till tippen och slänga grejor så alla ni som vet vem jag menar sweet dreams.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar:

  1. så som killar tänker om tjejer så tänker vi tjejer om killar osså ;)

    SvaraRadera