Leta i den här bloggen

tisdag 13 januari 2009

Sanningen som man inte vill höra!!!

Att måla måste vara det tråkigaste som finns. När ska färg tillverkarna lära sig att göra färg så som den ska vara. En färg ska vara så här tycker jag. Lagom tjockflytande så den inte droppar oavsett mängd på en roller. Ultra täckande så man bara behöver rulla den en gång. Vatten löslig som fan när den är blöt men sitta som bara den när den har torkat. JAG HATAR ATT MÅLA. Men nu är det snart klart så jag säger bara Its good to be me !!!

Imorgon börjar skolan eller mer idag kanske till och med rätt snart 08:15 suck vad jobbigt. Dagen har väl inte varit på topp direkt. Inget har blivit som jag ville eller önskar att det ska vara hoppas bara inte den trenden håller i sig. Att få höra sanningen är heller aldrig kul om man inte får den sanning man vill höra, och det bli ju oftast att man börja tänka efter man har hört den. Och när man börjar med det så kan de ta oanad effekt och helt plötsligt sitter man i den helt fantastiskt sagolika parken vid näckrosdammen i Göteborg och undrar var du har tagit vägen. Natt promenaden genom staden ner till bilen som stod parkerad nere vid heden. Den fantastiskt och helt underbara ultralånga gosiga kramen som blev ett permanent farväl. Kommer jag någonsin att glömma och ta nya tag utan att av sluta detta kapitel? Troligtvis inte!?!? När en person har lyckats etsa sig in i ryggmärgen och kärleken bara flödar, man har hittat sitt livs partner som man kommer att älska resten av sitt liv. Men när man öppnar ögonen så är denna perfekta människa som bort blåst.

Varför kan jag inte höra mig själv? Jag vet att du skulle göra det, men du är inte här!!!!

Jag vad kan man säga detta är inte första gången och troligtvis inte den sista. För att kunna älska någon på nytt så måste man helt enkelt avsluta det gamla. Detta är något som jag har levt med i över 5år nu men tro mig, det är inte lätt att avsluta något om man inte vet hur man ska gå tillväga. Att dela med mig av mitt liv är något som jag jätte gärna gör för att andra människor ska slippa gå igenom det jag har gjort. Men när det gäller kärlek så kan jag bara säga att jag är LONG GONE!!!

Detta inlägg blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig men så kan det bli ibland. Nu får jag nog försöka att sova någon timme innan jag ska upp till skolan. Känner redan nu att det kommer gå helt åt skogen med det men det känns lite bättre nu, även att jag vet att jag kommer att ligga och tänka tills klockan ringen. En sista sak som jag vill säga är att, historian säger de tre vise männen, och jag har en otrolig tur att en av dem är min absolut bästa vän. Du kanske inte förstår vad du betyder för mig men ett liv utan dig finns inte i min värld, även om det blev sent i natt så vill jag bara säga tack till dig för att du säger sanningen som man inte vill höra.
Bjorn R. Lee "You Are The Man"

Till er andra som finns med mig i denna bloggen säger jag som vanligt.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar:

  1. Most friends tells you what you WANT to hear but real friends tells you what you NEED to hear..

    SvaraRadera