Leta i den här bloggen

torsdag 22 januari 2009

Första bloggen i den nya lyan.

Nu har jag satt mig ner för att pusta ut lite. Har precis fått ihop den sista hyllan och snabbtorkat den får tå lite bättre imorgon orkar inte mer i kväll. Även att detta är den första bloggskrivningen i den nya lyan vill jag bara påpeka att jag fortfarande inte sover här än. Troligtvis blir premiär sovet i helgen för jag har inte fått över min bäddmadrass än och utan den kan jag helt enkelt inte sova. Tv:n står också kvar i Anderstorp och utan den överlever jag inte. Har bestämt mig för att gå igenom alla mina filmer från början till slut och det gör man ju inte utan tv. Är det någon som känner för att joina på en film kväll så är det bara att titta in. Ska försöka titta på minst en film varje dag och blir det så innerbär det att jag har ca:200 film kvällar framför mig. Hur många tänker nu att jag inte har något liv? Allvarligt skiter jag faktiskt i det sen är det ju massa serie som jag ska gå igenom också, scrubs, la ink, Ally McBeal, och säkert några mer som dyker upp allt efter som. Så då vet ni vad jag ska försöka sysselsätta mig med de närmsta 200 dagarna hahaha.

Imorgon börjar jag nog med köksluckorna också, blank svarta blir dem så våga sätta fingeravtryck på dem om du kommer och hälsa på. Ska nog börja skära till mina passepartouter också så jag kan få upp lite av mina bilder på väggarna. Sen framåt kvällen ska jag försöka hämta det absolut sista i Anderstorp. Och efter de blir det nog lite krogen eller någon fest hemma hos någon polare eller kanske båda två.

På lördag blir det Värnamo och hälsa på dotter, syster och syster samt att hämta feting pumpen till akvariet så man kan börja fylla de. Ska bli spännande och se om det håller tätt. Sen på kvällen blir det väl parken eller nått. Och mitt upp i allt detta så ska jag plugga lite också, hm det låter faktiskt som ett rätt fullspäckat schema. Troligtvis blir det som vanligt hälften blir gjort och resten tar man en annan dag. Magnus i ett nötskal.

Ska börja lägga upp lite mer bilder här på bloggen också, det är ju alltid kul med bilder menar jag. Inte bara massa text som är helt innerhållslös. Och jag blir ju givetvis jätte glad om någon kan våga sig på att kommentera mina bilder som jag lägger upp så man kan få lite feedback. Det spelar ingen roll om ni har något negativt eller positivt att säga bara ni säger något, all feedback är bra när det gäller fotokonsten.

Jaha då har jag bloggat för hela helgen så nu behöver jag ju inte uppdatera fören på söndag nästa gång hahaha. Som om det skulle funka, tror nog inte det. Jag blir förvånad över mig själv om jag inte gör något mer inlägg innan jag hoppar i bingen för att sova. Men man ska aldrig säga aldrig (märkligt att det heter så för när man säger det så har man ju redan sagt det två gånger) jag kanske får en sovattack efter detta inlägget och sover fram till imorgon middag.

Tillsist så blir det en bild på mig mindre synlig och den behöver ni inte kommentera för jag testar bara hur stor en bild blir när man lägger upp den på bloggen. Ha det bäst allihopa.

SEE YOU AROUND SOMETILME /Saint

1 kommentar:

  1. ja kommer gärna på filmkväll... skicka bara ett mess om du vill ha sällskap!

    SvaraRadera