Leta i den här bloggen

torsdag 29 januari 2009

A twist in the tale!!

Det Gröna!

När jag första gången hörde Lars Winnebäck var det vinter. Det är ca: 4-5 år sedan, låten var ”min älskling har ett hjärta av snö” efter det var jag såld. Sitter nu och lyssna på den låten och det är sjukt vad bra den är. Jag vet inte vad det är med hennes gröna ögon men jag kan säga att jag vet om tre kvinnor som har gröna ögon och alla tre är precis likadana. (kvinnorna alltså) han har helt enkelt lyckats träffa huvudet på spiken när han skrev denna låten kan man säga. Det som han sjunger i låten stämmer fruktansvärt bra eller en viss del i låten i alla fall. ”hennes gröna ögon gör mig matt” det är precis så det är och det har hänt tre gånger som jag har fått upplevt detta. Det är helt otroligt vad en historia kan upprepa sig.

Till något helt annat!!

Jag får åter be om ursäkt till er kvinnor för mitt lite heta skrivande. Jag förstår inte riktigt varför ni kvinnor tar åt er så mycket när det gäller negativa saker men när man ger er komplimanger så vägrar ni hålla med. Inlägget natt var i första hand tänkt till två män haha (se bilden) men när jag öppnade min mail idag så var det istället tre kvinnor som hade skrivit om hur fruktansvärt jag klankar ner på dem. Hahaha varför? Eller två hade varit mer aggressiva och en väldigt mild som nästan ursäktade sig i stället, du vet vem du är. Ja så kan det väl vara då men som sagt inte lätt för er att veta vem jag skriver om, och känner ni er träffade så får ni väl helt enkelt fråga. Jag lovar att svara.

SEE YOU AOUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar