Leta i den här bloggen

lördag 24 januari 2009

Tänk vad lite man vet.

Jaha då var man här igen då. Går dagens blev som planerat fest hos en polare och sedan krogen, dock ingen höjda kväll på krogen men det får väl gå ändå. Idag har jag varit i Värnamo och träffat min dotter. Vi var och hälsade på hos mina systrar och gamade åt oss lite bra saker och ha grejor till våra lägenheter. Jag fick då reda på att min äldsta syster är smyckes designer vilket jag inte hade en blekaste aning om. Hon designar och tillverkar egna hals och arm band som faktiskt var riktigt snygga (om man är tjej/kvinna) jag bad henne göra ett lite mer mannligt till mig med oldschool rock n roll stuk, får se om hon reder ut det. Sen blev det en runda på Mc Donalds innan man åkte hem igen.

Nu har jag vaknat till från min soffvila och är allmänt off, hade väl planerat att gå till parken en runda men det blir nog bara att sitta hemma och kolla en film och sen gå och lägga sig tidigt.

Det är konstigt vad lite man vet om folk egentligen, ena stunden tycker man att man känner dem rätt bra men dagen efter så inser man att man inte känner dem alls. Att man kan tycka så om kvinnor är ju en sak efter som att kvinnor talar ett annat språk än män. Men att det skulle hända en man som man tycker sig känner trodde jag faktiskt inte. Men så kan det tydligen va.

Har tagit lite bilder på all min röra här hemma som jag tänkte lägga upp men jag gör nog det någon annan gång för jag är så seg nu och vet inte riktigt var min minneskortsläsare är så ni får vänta eller komma hit och titta hahaha. Nu ska jag hänga lite gardiner och sen blir det filmkväll för hela slanten.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar: