Leta i den här bloggen

torsdag 15 januari 2009

Same, Same But Different!!

Njaaaaa denna dagen har ju varit full späckad. Och trött som bara den är jag också, suck… men jag tänkte skriva lite här innan jag går och duscha bort allt rollerstänk hmm. Det blev som vanligt hos mor, mycket god mat (någon form av kyckling blev det hur gott som helst var det i alla fall, hon har tydligen hittat kryddorna nu Me Like) och kaffe med goda kakor efter. Att finns det något som är så gott som kakor, bakelser, och andra sötsaker. Syd bara att kroppen blir där efter, men som jag brukar säga: det är ju bara mer att tycka om. Sen blev det målning idag igen helkass färg som inte täcker något alls, har målat 3ggr nu men jag tror det är klart nu. Imorgon blir det till att försöka få lite annan färg på köksluckorna tänkte jag samt att hand skura två golv för att få bort rollerstänket.

Verkar som det har blivit en trend att flytta nu, vet 3 personer som ska förflytta sig vet dock inte var men troligtvis är de Aliens så de ska väl åka hem ett tag (mars eller var dem nu kommer ifrån). Det ska faktiskt bli riktigt gött att flytta till GVD igen har funderat ett tag på det om jag verkligen skulle göra det, men nu känns det som att det inte finns något annat alternativ för att bo i Anderstorp är inte någon höjdare längre. Känner att jag kommer bli rätt fattig de första månaderna för att jag måste köpa massa grejor till det nya boendet. Kanske skulle sätta lite fart med mitt trubadurprojekt så man kan komma ut och spela lite så blir det ju extra klirr i kassan.

Skulle jätte gärna vilja ha lite inrednings hjälp eller mer förslag till inredning är det nog jag vill ha. Saken är den att jag inte känner någon som har koll på det där med inredning och själv har jag fått total stopp när det gäller fantasin för detta. Är det någon som läser min blogg som kan rekommendera någon som har koll på läget så bara kommentera det i bloggen så skulle jag vara hur tacksam som helst.

Från det ena till det andra min baspreamp är full med cola tänkte att den har säkert torkat till sen igår så man kan testa med lite ström för att se om den funkar. Jag kan ju bara säga att bränd cola inte luktar gott. Och nu är preampen helt död inte så mycket som tendenser till liv i den. Tråkigt är det men vad säger man, är väl bara att köpa en ny. Ska ju dock repa på fredag men jag får väl göra som jag gjorde innan helt enkelt. Ska försöka att göra basen lite mer dekorativ innan fredag frågan är väl egentligen bara när jag ska få tid med det. Kan ju kanske ta det en sömnlös natt istället för att sitta här och skriva massa blaja som är helt ointressant. Men å andra sidan så har ju inte ni bloggläsare något att läsa då så jag får ju helt enkelt göra en steg för steg blogg ihop med basen så alla vet hur man gör när man ska dekorera en bas. Nähä nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag kommer i säng någon gång. Men ni som är sömnlösa där ute, ni är kanon och jag tycker om er allihop bara så ni vet det.

SEE YOU AROUND SOMTIME /Saint

1 kommentar:

  1. Jag sover på natten och läser din blogg på dan! Hoppas det funkar det med.....

    SvaraRadera