Leta i den här bloggen

söndag 11 januari 2009

Dagens Nyheter

Jaha då sitter man här framför datorn igen. Har fått nycklarna till min nya lägenhet idag :) Ska börja fixa med den imorgon tänkte jag. Får ju göra det själv efter som ingen har erbjudit sig att hjälpa till. Men som sagt hur lång tid kan det ta, målning av 2 rum. Sen blir det väl lite pyssel med att åka och hämta lite element så man slipper frysa ihjäl när man inte eldar igång pannan. Måste fixa en kyl/frys och en spis också för det var inte den senaste hightechen som var där, kanske ska ta mig en runda på blocket känns det som. Allt skolarbete är klart, blev precis färdig med det och har skickat in det så nu får vi se om det blir några betyg denna gången :) Har suttit hos en tjej kompis i kväll och pratat om kvinnors beteende, suck vad man inte blir klok på det. Aja man får väl vänta och se vad som händer på den fronten, tycker väl att jag har inlett det rätt okej så får vi väl se om hon nappar eller inte. Kanske får försöka med en middag också så kanske :) Nä nu får jag nog ta en titt på tv lite innan jag bunkrar mig i höstacken men jag kommer säkert att vakna i natt och skriva lite till så vi kan väl säga på återseende mina vänner. Och till er som inte är det säger jag bara….

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar