Leta i den här bloggen

lördag 10 januari 2009

One way to take this night to the end!!

Då sitter man här efter ytterligare en natt med lite goda vänner och bekantar. Det har varit absolut helt okej synd bara att man inte fixar komplimanger. Fattar inte vad det har kommit ifrån, men men så är det. Jag får helt enkelt bjuda på att jag blir lite generad när människor säger något snällt till mig. Hur som helst, var hos MINI i kväll och det var kul som vanligt. Ännu bättre blev det ju när man fick lyssna på lite Winnerbäck, vilken textförfattare säger jag bara. Framåt små timmarna så försvann det lite folk och MINI gick och la sig Zzzz Zzzz. Vi avslutade kvällen med att köra lite Gyllene Tider live dvd från Göteborg (tror jag). Det rockar rätt bra om de gamla låtarna. Men nu sitter man här med tuben på maxad volym i lurarna och bangar Deep Purple live 2008, samtidigt som massa tankar går runt i huvudet. Jaja det fixar sig nog, tydligen blir det lite fest imorgon också. Misstänker att det blir parken på kvällen, tror att jag ska ta med mig min goda vän Nikon ut på en runda och uppdatera bild arkivet lite. Alltid kul med lite fest bilder. Hmm tankar, tankar, tankar kan inte släppa detta riktigt, tycker inte om detta alls. Hahaha ja det är ju märkligt nu kör Purple ”strange kind of woman” vilket sammanträffande. Aja vad mer har jag att säga än…….

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar