Leta i den här bloggen

lördag 17 januari 2009

SOVA SOVA SOVA

Men innan det så tänkte jag skriva av mig lite. Imorgon börjar flytten till Royal Albert Hall. Ska bli riktigt kul faktiskt även att det kommer bli jobbigt och svin kallt. Idag har det blivit rep med bandet och mycket diskussioner om bandet men jag är inte så orolig över detta för jag vet att vi kommer att landa helt rätt. Det blev lite band fest i kungliga sviten också men jag tog mig hem rätt tidigt på grund av morgondagen.

Jag känner mer och mer att jag saknar några gamla vänner som jag inte längre har så bra kontakt med varför vet jag inte men så är det. Och andra sidan så är det ju inte säkert att jag hade saknat dem om jag hade träffat dem idag, alla förändras ju med åren och säkert dem också. Sen känner jag en oerhörd längtan efter något som jag inte riktigt kan sätta tummen på, det är faktiskt lite jobbigt. Trodde först att det var ensamheten som spökade lite och det kanske det är men troligen är det något annat. Jobbigt att inte veta vad man längtar efter. Men något som jag vet är att det hade suttit fint med en semester nu. Lite varm sol och bad, dyka bland korallreven och bara få slappna av och njuta av livet. Men vad jag egentligen borde göra är att sätta fart med skolan. Har inte börjat med mina NTI kurser än och de började i måndags. Varför blir det alltid så? Har helt enkelt för dålig själv disciplin och det är inte bra när man läser på distans. Aja det kommer säkert…

Jag har beställt min första väggdekoration, det gjorde jag här om natten när jag inte kunde sova. Hoppas bara att förstoringen blir bra. Det är en bild som jag har tagit själv som tillhör en serie som heter ”lady in red” och den är riktigt bra. Ett stort tack till en av mina modeller för den serien. Har bestämt mig för att vara riktigt egotrippad och bara ha bilder på mina väggar som jag tagit själv. Låter det konstigt….. njaaaaa det tycker jag nog inte. Kommer troligtvis att bli mycket svartvita bilder men också färg bilder för att det inta ska bli för enfärgat i rummet.

Nu känns det som om jag aldrig kommer komma fram till slutet av flytten ser bara allt framför mig som jag ska göra under tiden jag kommer bo där. Ska försöka få tag i lite polare som jobbar med vvs samt någon plattsättare för att se om mina planer är genomförbara. Hoppas det.

Nä nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer så det får nog vara för denna gången ska hoppa i sängen istället så jag kommer upp imorgon. Bandmedlemmar, vänner och bekantar ny som gamla. Jag tänker på er och tycker jätte mycket om er bara så ni vet det.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar