Leta i den här bloggen

torsdag 22 januari 2009

För lite sömn!

Jaha då var man vaken igen. Trött som bara den men det får väl gå. Idag är det lite bättre med den rinnande näsan, hoppas bara det inte blir värre igen. Nu ska jag fylla lite lådor som ska iväg till Gislaved under dagen, sen är det bara en madrass, en hylla och ett datorbord kvar. Det är ju bara hur skönt som helst. Sen är man Gislavedsbo igen då. Kanske ska ta mig en titt på adressändringen också, och andra sidan sett så får jag bara massa reklam så man kanske kan skita i det.

Nä nu ska jag sätta igång och packa det sista skriver väl lite till i kväll antar jag. Hoppas att ni har det bra alla ni som läser min blogg och att ni inte har blivit smittade av min förkylning.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar