Leta i den här bloggen

torsdag 22 januari 2009

Lycklig!

Jag var och hämtade min förstoring idag som jag beställde förra veckan. En otroligt bra bild enligt mitt tycke. Jag har varit lite orolig över att den kanske inte blir så bra som jag hoppats på efter som det är svårt många gånger att få förstoringar bra. Men detta blev så bra så det är inte sant, jag är helt nöjd och kommer alltid beställa förstoringar hos det företaget i fortsättningen. Bilden jag förstorade är den som är nedan och kommer vara den första av mina egen tagna bilder som kommer dekorera mitt nya hem. Ett stort tack till Sneki som är modellen på bilden. Även om hon var lite nervös, nyvaken, tillbakahållsam, och små stel så lyckades vi få några bilder som blev riktigt bra och detta är min absoluta favorit. Nästa gång så ska vi försöka oss på lite studio och det kommer garanterat bli hur bra som helst. Sneki är en underbar människa med mycket glädje som gärna bjuder på sig själv vid fotosessions och jag är evigt tacksam för att du ville ställa upp på detta.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar:

  1. tycker om bilden riktigt mycket faktiskt :) men de blir nog mycket bättre nästa gång :)

    SvaraRadera