Leta i den här bloggen

onsdag 28 januari 2009

Förlåt!!

Jag vill bara säga ett stort förlåt till DIG. Jag är troligtvis den mest osmidigaste människan som går i ett par skor när det gäller konversationer. Ibland uttrycker jag mig på de mest konstiga sätten och utan att fatta det själv så har jag sårat någon eller fått någon att börja tänka, varför sa han så? Ja vet… det är något jag borde lärt mig vid det här laget men tydligen inte. Jag vill att du ska veta att jag tycker jätte mycket om dig, och hoppas att det inte är några Hard Feelings. Hade jag kunnat göra det ogjort så hade jag gjort det och kanske försökt förklara innan men nu är läget som det är, där med kan jag inte göra något annat än att säga förlåt till DIG och hoppas att du godtar det. Och är det så att du inte kan förlåta mitt otroligt knäppa sätt att bete mig så får jag ju helt enkelt finna mig i att en underbar människa som du inte längre kommer att finnas runt mig längre. Jag hoppas verkligen att du förlåter mig och fortsätter vara den du varit hittills för mig, en underbar, rolig och helt fantastisk människa.


SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar