Leta i den här bloggen

onsdag 21 januari 2009

Sjuk Sjuk Sjuk

Då har man stängt av tv:n efter ytterligare ett avsnitt av Ally McBeal det är sjukt va bra den serien är. Förövrigt så har jag fått någon äckel förkylning som består av rinnande näsa och ett huvud som känns som det väger ett ton. All mat är smaklös så jag vill bara säga att det är jätte synd om mig. Trotts detta så har det faktiskt hänt lite saker i lägenheten och det känns bra, kanske inte något märkbart så sett men för min del så är det mycket.

Som vanligt sitter man nu här och är hur vaken som helst, klockan är 03:07. Läste i någon blogg, något om att ingen är hemma när jag är det eller något liknande. Hmm under vem som är vaken när jag är det? Tycker minsann att natt folket borde ha bättre kontakt med varandra. Då slipper man ju sitta och fundera över massa oväsentliga saker själv nätterna igenom. Aja nu kanske jag är lite känslig efter som jag är lite sjukare än vanligt men efter som det är sååååå fruktansvärt synd om mig nu så får jag vara det. Känslig alltså!!

Fick ett nytt projekt i skolan idag så är det någon där ute som har någon vän eller kanske ni själva, som tycker att ni/den är lik någon känd filmstjärna (kvinnlig) så får ni gärna höra av er. Det gäller en fotosession. Något som kommer bli riktigt kul tror jag men samtidigt svårt efter som målet redan är satt.

Imorgon eller snarare senare idag så tänkte jag försöka få över det mesta från a-torp till gvd. Allt hänger väl egentligen på om jag får tag i någon bil att köra med, cabben rymmer ju inte så jätte mycket. Kan ju faktiskt bli så att jag sticker till IKEA istället. Får se vilket humör jag är på när jag vaknar, kanske bara blir en fika med någon trevlig människa. Om det är någon som behagar höra av sig som är hemma. Vi får helt enkelt se vad det kan bli. Men nu tänkte jag göra ett försök till att sova vilket jag inte riktigt tror på själv att det kommer funka så bra, men försöka måste man ju annars vet man ju inte om det går. Nähä mina goda vänner, bekantar nära och kära. Jag tänker på er och tycker om er precis lika mycket som igår, bara så ni vet det.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

1 kommentar:

  1. verkar som om man smittat alla man umgått med.. men min ä nästan borta nu :)

    SvaraRadera