Leta i den här bloggen

tisdag 13 januari 2009

sömnlös natt!!!

Allt blev som jag trodde. Kunde inte somna, sist jag kollade på klockan var den 06:47 sen vaknade jag ju givetvis inte när den ringde. Men nu är jag uppe dock väldigt mycket försent och väldigt trött men det är inte mycket att göra åt det nu. Ska hoppa in i duschen sen iväg och tanka telefonen, måste ringa min NTI lärare idag för att få mitt betyg ifrån dem. En runda till lägenheten och måla lite till så det kommer troligen att bli klart där idag. Hur skönt tror ni det känns då? Måste försöka att ta tag i mitt liv lite nu åxå, känner mig lite allmänt låg nu men det fixar sig säkert det brukar det ju göra. Hoppas på att tentorna är betygssatta så man får reda på hur det gått med dem, men det kommer jag säkert skriva mer om här i kväll. Hoppas all ni där ute har det bra, och ni ska veta att jag tänker på er.

Tillsist vill jag bara säga att jag läste ett helt fantastiskt bra blogg inlägg i natt som handlade om hur man beter sig mot människor som finns runt om kring. Snälla ni som läser detta glöm inte av att varje dag kan vara den sista så prata och tala om för era vänner, kompisar, när och kära att ni tycker om dem.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar