Leta i den här bloggen

fredag 1 maj 2009

People want me to bloooog!!

Okej läget är så här. Jag har funderat på att lägga ner min blogg. Men nu visar det sig att allt för många vill att jag fortsätter med den. Ni som läser min blogg, bara lugna jag kommer att fortsätta blogga för er.

Då börjar vi. Ni som känner till mig från andra bloggar kommer förstå vissa utryck som jag använder. Ni andra får väl helt enkelt fråga. ½ har varit i farten igen. Det hela började med en förfest som vanligt. Det var 10 chicks, 3 killar och 2 hundar (eller kanske var det råttor) hahaha. I alla fall, vad är det för hemlighet alla tjejer har med sina boobs? Man bara undrar ju. Visst att man kanske diskuterar ämnet men det räcker ju tydligen inte. Nä bättre att klämma och ta istället för att snacka. Jag fattar inte något.

Som vanligt så gick blixtarna varma på samtliga kameror, alltid kul att det tas bilder på fester så länge jag slipper vara med på dem. Sen till det här med alkoholen. Det fanns allt från Åkesson tetra till yoggi. Åter igen jag säger inget om detta. Sen var det någon som hade en feting påse med smågodis med sig mmmmmm me like. Även om det finns folk som påstår att jag har gått ner i vikt men nja det finns ju inga bevis på det men jag själv känner inte att jag har gjort det, och en del kanske bara vill vara lite snällare än andra vad vet jag men tack i alla fall.

21:50 bar det iväg ut till siggesloge och det var ju hutlösa priser dom tog för inträdet där 160 spänn sjuk dyrt tycker jag. Väl inne så sätter givetvis ¼ igång att hinka i sig och mitt i allt detta så händer det något märkligt. En helt främmande tjej kommer fram och undrar om vi kan bjuda på en cider. Vi tittar på henna, fuck no. Då börjar hon att ifråga sätta varför och hur vi tror att vi ska kunna få något ragg om vi inte bjuder på drickat. Nä jag säger bara HO HO HO.

Kvällen blev väl okej tycker jag, mycket folk men lite för kallt för att vara nykter där. Bilen gick hem ca: 02:15 och mer än så blir det inte för idag. Eller jo en sista sak blir det. Flickor här kommer bild beviset på att jag hade rätt och ni fel, sorry att behöva säga det men… vad var det jag sa hahahaha säger bara VERSACE!!!



SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar