Leta i den här bloggen

fredag 29 maj 2009

2cold gin och 1cider

Så fick det bli, uppvärmning på hotellet igår. Fick ett mess från en något velig kvinna om ett eventuellt besök på hotellet vid ca:22:30. Jag var väl på rätt snabbt men fick väl tjöta lite på henne för att vi skulle gå dit. Väl där så såg jag att lite andra polare var där, bland annat den helt otroligt söta lilla fröken X. Jag intog baren och köpte mig en cold gin och gick ner för att sätta mig och bladdra lite med de andra. Suck suck suck säger jag bara en del är ju bara för mycket, och varför kan man inte bara få va utan dem som är för mycket??? Aja det blev en cold gin till samt en grön x-cider innan baren stängde. Det var helgens budget som rök där hahahaha men jag har ju faktiskt en hel del att göra under helgen så vi får väl se hur det blir.

Lite annat skvaller.
Jag har fått erbjudande om att lägga min blogg hos ett annat företag. De vill att jag ska börja skriva för dem men jag tror jag blir kvar här hos blogger ett tag till. Jag är nöjd med deras update sätt och deras upplägg. Dock får jag ju inte betalt från blogger för att jag skriver hos dem, vilket jag hade fått från de andra företaget. Troligen hade det väl varit marginell skillnad hahaha.

Jag börjar bli klar med min bas, det slutade med att det blir en klassisk precisionsbas med lite annorlunda mick uppsättning. Det blir en musicman mick i stalläget samt en fender precisions mick i mitt läge. Sen finns det ju plats för ytterligare ombyggnad om man vill. Har en jazz mick liggande också som man kan klämma in i halsläget men det blir ett kommande projekt. Jag ska mäta in stallet i helgen tänkte jag och denna gång ska det göras rätt.

Gisledagarna går av stapeln idag, detta innerbär hur mycket folk som helst. Jobbigt men det är väl bara att gilla läget. Bättre blir det nästa helg när min bandpolare är barnledig. Då ska vi försöka oss på lite party tricks hahaha. (jag har inhandlat lampoljan). Bilder kommer jag lägga ut här på bloggen som alla kan ta del av.

Nä nu måste jag återgå till mina skolinlämningar så jag inte blåser alla betyg i luften, men som vanligt så vet ni alla att jag tänker på er. Love you all, folks.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar