Leta i den här bloggen

torsdag 14 maj 2009

FUCK YOU RIGHT BACK!!

Japp så heter lilla fröken Katrins blogg och det är väl det jag har och säga till vissa människor!! Det är väl det som skiljer vänner och bekanta åt, ena dagen finns man och andra inte. Skulle väl vara väldigt jobbigt för utnyttjande människor att få det svaret när de behöver hjälp med något. Ja just det ni som inte vet vilken Katrin jag menar så är det i alla fall Katrin Zytomierska även känd som Schulman till efternamnet! Aja i alla fall ni som vill ta åter på mitt FUCK YOU RIGHT BACK kan ju göra det i annat fall så behöver ni ju inte fundera över just detta mer.

Nu är det dags att slänga på sig lite kläder och traska upp till skolan och se vad som händer där. Troligtvis inte så jätte mycket men jag ska ju ändå dit och lämna lite filmer så jag slipper straff avgiften på dem. Kanske finns någon som till och med kan tänka sig att bjuda på en kopp kaffe vem vet? Angående film som jag har kollat på de senaste dagarna så kan jag bara säga till er som inte har sett den. THIS IS ENGLAND kolla på den. Jag tycker det var en kanon rulle och man tänker till lite när man ser den. Jag gör nog som alla andra som har gett den betyget 5 fast för mig blir det.


Inspelningen rullar på bra tycker jag väl, och det börjar bli dags att lägga på lite gura och bas. Tror faktiskt att vi har något på gång som kan bli relativt stor. Sen kanske det inte blir några direkta pengar av det men för min del spelar det ingen roll. Jag är mer intresserad av att få komma ut och spela det och se publikens reaktion på det vi gör. Spännande!! Spännande!! Spännande!!

Nähä gott folk nu får det vara bra med skitskrivandet för stunden, inte omöjligt att jag skriver igen lite senare. Så….. som jag alltid brukar säga.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar