Leta i den här bloggen

söndag 17 maj 2009

Hemligt!!

Bilderna fastställda, logo fastställd, guran riggad och inspelning på börjad. Jag är hur nöjd som helst. Ibland blir det bara överraskningar som är positiva, mer av det!! Nu återstår det bara lite kvällsmat en bra film och sen sova.

Jag känner att mitt beslut bara blir bättre och bättre. Att vibbar kan avslöja så mycket, och för en gång skull så har jag gått bara på känsla och det blev precis så som jag trodde. Troligtvis är det så att vissa har det och andra inte, frågan är var går gränsen mellan galning och snille? Det känns skönt att veta att mitt beslut ger glädje i alla fall. Frågan är bara hur länge?

Ibland tror jag att dragningskraften är större än man upplever den. Man dras helt enkelt ditt man ska vara utan att bestämma det själv. Nästa fråga blir då, finns det känsla i det hela eller är det bara vad det är? Just nu känner jag mig väldigt hemlig men blir det som jag tror så kommer jag bli glad. Gladare än vad jag är nu. Men jag ska inte ta ut något i förväg denna gång utan bara låta känslan leda det hela och vara så uppriktig och öppen mot mig själv som jag bara kan. Varför ska man göra saker mer komplicerade än vad de behöver vara, finns ju ingen anledning till det.

En annan väldigt känd fråga är, att vara eller inte vara? Ja det låter jag tiden få utvisa. Jag skrev en liten del av en enligt mig komisk text i ett inlägg för ett tag sedan. Nu tänkte jag att jag skulle skriva en liten del till av den texten. Det kommer bli så ett tag framåt och när jag har skrivit hela texten i olika inlägg så kommer jag att lägga ut den i helhet här.

som avdankad rockartist finns det inget liv, det livet vi lever är bara tidsfördriv. Kvinnor och sprit har gjort oss till vad vi är, vi tömmer en pava till utan besvär.”

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar