Leta i den här bloggen

söndag 24 maj 2009

Lite märkligt!!

Nu håller jag på att förstöra mitt liv igen. Precis samma sak som har hänt någon gång tidigare. Inte nog med det jag har varje gång lovat mig själv att inte göra så här men ändå så känner jag tendenser till att det börjar gå åt helvete. Detta måste avslutas helt, inget mer skit för min del tack. Visst det kommer bli precis lika svårt som innan och kanske svårare denna gång. Men fuck it jag pallar fan inte gå igenom samma sak igen. Har man ett liv i det förflutna som inte fixar nuet så får man nog helt enkelt vara beredd på att det förflutna måste fixas först. Efter det kanske man har en helt frisk hjärna att tänka med och då kanske nuet kan bli okej också.

Igår hade vi fest, en fest som blev så lyckad så jag vet inte riktig när jag hade så kul på en fest sist. Dock blev det alldeles för mycket av det goda så man mår ju lite riskok idag. Jag tror klockan var närmare halv fem när jag var hemma och i säng. Upp igen vid åtta tiden för att städa upp på baksidan. Det gick väl ganska smärtfritt, efter den klassiska dagen efter frukosten blev det lite sova till. Nu känns allt bra förutom vissa saker som inte hör hit egentligen.

Det har blivit lite för mycket av det roliga den senaste tiden, detta har också gjort att det har blivit mycket tänkande. Sen blir ju det mindre roliga lidande och det är inte bra. Men det är bara att ta sig i kragen och göra det som måste göras. Snart börjar ju nästa kitt med skola och då kan det vara bra om man är klar med det gamla så man kan koncentrera sig 100 % på det. Men jag hoppas att alla min bloggläsare har det kanon bra och jag saknar några av er väldigt mycket. Har ni tid att titta förbi och tjöta lite någon dag så hade jag blivit jätte glad. Love you all!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar