Leta i den här bloggen

torsdag 21 maj 2009

Nostalgi, Chicks och fotosessions!!!

Japp det var så de kallade det på hotell åsen i Anderstorp i går. Kan väl säga att så mycket nostalgi vet jag inte om det var. Men mycket folk och fina chicks var det där. Ibland är det tydligen bra att vara ute bland folk, det hela resulterade i att man fick 3 porträttfoto jobb som man ska göra. Sommarkvinnor blir väl temat som jag fattade det hela och det kan ju bli lite nice. Alltid trevligt med sådana fotosessions. Och pengar säger man ju inte nej till så det vara väl det mest positiva med kvällen igår. Förövrigt var det mycket trevligt folk så det kändes lite som att det inte gjorde något att man var nykter, man hade ju alltid någon att prata med menar jag. Träffade ju några föredettingar eller mer strul som man lätt kunde kört en repris med.

Okej lite övrig update nu då. Det har väl inte hänt så jätte mycket egentligen. Vissa människor har jag ju bara insett att man ska försöka bli av med. De människorna som bara stör omgivningen. De som jag och polaren kallar för prostituerade. De människor som är grymt snygga och tror att man ska köpa hela världen åt dem p.g.a. detta. Fuck it säger jag bara, visst jag har inte mest pengar i värden men även om jag hade haft det så hade jag gjort samma sak. Igår blev det samma visa igen, men med några som man känner och det är ju bara ännu värre. Sorry girl´s get paid somewhere else.

Inspelningen rullar på bra ska snart börja testa lite basslingor vilket jag hoppas på ska gå ganska fort. Jag gör väl som jag brukar, spikar det in i det sista. Men troligen blir det riggning rätt snart så jag kan börja testa mina grejor och det ska bli spännande och se vart det bär iväg. Blir det som jag tror så blir jag mycket nöjd, då kommer det vara top notch sound på basen samt en spelstil som kommer bli svårt att stå still till hahaha. Men som sagt vad fan vet jag? Jag är ju bara en ”bass” player och knappt det i mångas ögon så jag säger helt enkelt bara, det blir vad det blir.

Tänk vad skönt det är att känna att alla polare är polare man kan stå för. Inte behöva tänka, undra vad de ska säga om de ser mig med honom eller henne. Att veta att alla betyder lika mycket eller vissa betyder ju kanske mer men i alla fall. Min kompiskrets är nästan lika bred som min musiksmak och åldern varierar mellan låt säga 16 till 75. Tror inte jag känner någon som är äldre än så. De är många och alla är väl inte guds bästa barn, inte heller de vackraste men det är mina kompisar och det kan jag säga att det är jag stolt över.

Kan väl börja avslöja att jag har fått positiv respons på mina sökes annonser till mitt sidoprojekt. Verkar vara en musikstil som många tycker om och vill spela så det lär ju inte bli svårt att få ihop det bandet. Gött att få komma igång med det igen, att kunna få skriva av sig lite är nog vad som behövs just nu tror jag. Bandet kommer bli ett tremanna band och det ska röjas duktigt. Electro jeans pop is the shit hahahaha.

Jaha mina goda vänner och bekantar, nära och kära det var väl allt för i dag tror jag. Tittar DU förbi denna sid så var det riktigt kul att träffa dig igår. Hoppas på att få träffa dig igen snart. Love you all.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar