Leta i den här bloggen

söndag 10 maj 2009

Fuck You och lite skvaller!!!

Det är ju inte sant vad jävla irriterande internet världen är. Å inte tala om lagar och annan skit här i världen. Visst jag kan köpa att man inte får ladda ner musik och film bara för att multimiljonärs artister inte tjänar några pengar då. Men man kan streama skiten online och det är inte olagligt å till och med gratis. Visst nu sitter jag här och ska kolla de sista avsnitten av Californication som har gått på svensk jävla tv. Vad händer då? Jo man får bara streama ett visst antal minuter för sen blir det avbrott och man får vänta i 1 fucking timme innan man kan streama vidare. Fuck you säger jag bara. Detta har ju för fan visats på tv. Förlåt att jag missade skiten när tv4 helvetet sände detta. Och nu när jag vill kolla på det, nej då går inte det. Jävla skit system säger jag bara. Inte nog med det när man streama skiten och det blir avbrott så kommer det en text i rutan som säger ”vill du kolla vidare så klicka här” och vad gör man jo man klickar och då kommer det ett fönster där det står betala 100kr i månaden för att bli premium kund så kan du titta så mycket du vill. Ja precis jag kan titta på gammal jävla skit som har gått på tv för ett år sedan. Hela jävla internet världen är blodtörstiga jävla pengar sugare. En hor värld är vad det är.

Hur fan skulle det funka om man gick på krogen och fick tag i någon chick där. Ska man säga samma sak då eller. Du får bara vara med mig i ett vist antal minuter sen får du betala hundra spänn för att bli premium kund och då får du knulla mig hur mycket du vill. Nä precis så hade det fan inte funkat.

Måttligt jävla irriterad blir jag när sånt här händer. De kunde väl för fan göra som de gör alltid annars. Kör en reklam slinga på några minuter och låt mig titta på det jag vill gratis. Nä det går inte för först ska vi visa skiten gratis på tv. Men sen ska vi ta betalt för de jävlarna som inte kunde se eller rent av missade det när det gick. Visst fan är det en märklig jävla värld vi lever i.

Aja nu har jag fått ur mig lite av min ilska i alla fall så nu kan jag väl skvallra lite om hur helgen har varit. Fredag började vi inspelningen med bandet och det gick över förväntan, eller inte egentligen. Vi är ju ett gäng svin bra musiker som har varit i studio mer än en gång tidigare så varför skulle det inte gå bra? Vi firade det hela med lite alkohol på krogen och lite efter fest hos mini Me. Lördag körde vi vidare i studion och det funkade kanon enligt mitt tycke vad det nu kan betyda. Idag söndag så körde vi ett pass i studion och sen drog vi iväg på photosession. Det har nu blivit dags att ta lite bandbilder och jag kan väl bara säga att vi har nog fått tag på en av de bättre bandfotograferna. Hon är riktigt bra att jobba med och vi i bandet hoppas verkligen att hon vill fortsätta med att ta våra bilder.

Ja detta var väl i det stora hela vad som har hänt och nu sitter jag och väntar på att klockjävlen ska gå så jag kan få titta klart på min serie någon jävla gång. Men jag vill att ni ska veta att jag tycker om er alla lika mycket nu som då, så avslutningsvis vill jag bara säga fuckoff!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar