Leta i den här bloggen

söndag 31 maj 2009

Förfest och Rickfors för pengarna!!

Lördagen blev det ett lyckat slut på. Men det började med lite förfest med massa trevliga människor. En del mer galna än andra. En av de roligaste kvinnorna som jag någonsin träffat var på plats och det gjorde inte festen sämre kan jag väl säga. Det blev helt enkelt en riktigt kul förfest. Och här kommer då enligt mig ett litet kul citat från kvällen. ”får jag plocka dvärgar i din trädgård” hahaha. Kanske inte så kul för er som läser man det var riktigt kul för några av oss som var där. Framåt små timmarna blev det efter många om och men tältet. Utan att veta om det så var ju faktiskt Mikael Rickfors där, en av de bättre inom svensk blues/rock n roll kan man väl säga. Jag var rätt nöjd med den investeringen.

Jag ska inte skriva så mycket mer än detta för det blir mer bilder istället så jag tackar för mig och för en mycket trevlig kväll. Alla nära och kära, vänner och bekantar I Love You All!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar