Leta i den här bloggen

lördag 30 maj 2009

I'm too old for this shit!

Gisledagarna, hmm, jaja vad kan jag säga. Gick upp till terrassen och tog någon cider. Det var ju bara för varmt och för dåligt tryck. Hade kameran med mig för att jag tänkte visa er vilket hålligång vi har här i vår lilla håla men nääää. Inte en bild på grund av dåligt tryck. Rätt värdelöst måste jag säga, men det kan ju bero på att man inte är 18 längre. Eller så är man helt enkelt inte upplagd för detta som alla andra är.

Dagen har bara börjat så jag ska inte säga för mycket än för det kan ju faktiskt vända. Jag har ju som sagt lite alternativ att välja på så vi får väl se hur det slutar i natt. Jag tror i och för sig att det kommer bli väldigt lugnt för min del denna helgen, men man vet ju aldrig. Får se om jag tar med mig kameran ut något senare och gör jag det kommer det bli lugnt. Man vill ju inte supa bort den. I annat fall om den stannar hemma så är det inte helt omöjligt att det blir en och annan alkoholhaltig dryck.

Men men jag åter kommer senare med lite update så håll ögonen öppna, love you all.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar