Leta i den här bloggen

torsdag 7 maj 2009

Mina Läsare.

Att ni är ju bara för roliga. Jag håller 100%-ig koll på er om ni nu trodde något annat hahaha. Jag har märkt att rubriken i mina inlägg här på bloggen styr lite hur många som läser den, och det är ju faktiskt lite kul. För inte så länge sedan så hade jag ett inlägg som rubriken löd Privat. Då helt plötsligt blev ni nyfikna hihi. Normalt snittar min blogg ca:65 läsare per dag vilket jag tycker är rätt bra. Men när jag hade det Privata inlägget så var det över hundra läsare. Alvarligt trodde jag faktiskt inte att ni var så nyfikna men tydligen är ni det hahaha. Men jag tycker bara det är kul att ni läser min blogg, även att jag bara skriver massa oväsentlig dynga. Tänk vad mycket skit jag kunde skrivit om jag hade fått betalt för att blogga.

Idag har varit en som alla andra. Jag har fått dit min ljuddämpare på bilen för tredje gången, kanske dags att fixa ett nytt system. Hmm undra vem som ska sponsra mig med det?? Jag har haft lite fight med tvättmaskinen och torktumlaren också. Hittade ett nytt filter i tumlaren idag som jag gjorde rent och nu blir tvätten torr helt plötsligt haha. Vilket tajkon hus man bor i, men det är billigt och jag har världens bästa grannar så jag stannar nog ett tag till.

På tal om grannar….. jag har ju då två heltids grannar och en deltidshelg granne. Vi alla bor i som ett litet kollektiv men nu till det märkliga. Jag ser nästan inte röken av mina grannar på veckorna. Den ena grannen ser jag bara som hastigast ibland på veckorna och den andra grannen ser jag nästan bara när det är varmt och soligt ute för då ligger hon och myser i en solsäng på baksidan. Är det inte lite konstigt??? Vad jag menar är att när man har världens bästa grannar tycker man ju att man borde umgås med dem lite men tydligen funkar det inte så. Den enda av grannarna som jag umgås lite med det är deltidshelg grannen och det är typ varannan helg när han är här. Lite märkligt tycker jag nog, knske får ta tag i detta och börja umgås lite med dem. Trots allt så verkar dem ju vara helt underbara mäniskor och vad jag har förstått så är dom inte jätte sysselsatta någon av dem. Aja vi får väl se om jag ska börja terrorisera någon av dem haha.

Jag var på biblioteket och lånade lite filmer innan idag. Inte för de har ett jätte stort utbud på film men en och annan finns det faktiskt som är se värd. Denna gången blev det The Beatles Help och Sex Pistols The great rock n roll swindle. Får se om det är något att ha. Skriver säkert lite om dem när jag har kollat igenom dem. Ja just det, jag fick en förfrågan om lite trubadur jobb idag också. Hmm får se vad man kan göra av det. Måste ju försöka hitta tid till att repa och till att spela de giggen som förfrågan gällde. Men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt hoppas jag.

Mer än detta har det nog inte hänt idag och andra sidan så var det ju faktiskt mer än vad som brukar hända i mitt liv. Hahaha nä nu ska jag slänga på en film sen blir det nog sängen för min del. Love you all!!

SEE YOU AROUNDSOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar