Leta i den här bloggen

onsdag 6 maj 2009

Inser sina egna misstag!!

Jaha då har man börjat inse att man gjort en stor tabbe när man gick från Canon till Nikon!! Detta är inte bra att komma på nu när man inte har några pengar. Dags att göra sig av med D1x:en, allt ska bara bort snabbt och billigt så man kan köpa in en komplett utrustning Canon EOS 1 Ds istället. Hur kunde jag missa detta när jag gick på proffshusen??? Man bara undrar ju, men jag är inte förvånad när det gäller mig. Inte första gången man inser sina egna misstag. Jaja det är väl bara att göra och sluta gnälla helt enkelt. Pengarna måste fram på något sätt, sälja av lite grejor kan ju vara en bra början kanske.

Förövrigt har det inte hänt ett jä**a skit sen sist jag skrev. Tankarna finns kvar om den troligtvis mest underbaraste kvinnan i världen, SUCK… och skolan suger mer än vanligt men det är bara att bita ihop för snart börjar det nya kurser till sommaren. Latin och Text kommunikation B, kan ju bli riktigt spännande haha. Ska väl jobba lite i sommar också så jag kan få in lite pengar till den nya kameran. Misstänker att det kommer att kosta en slant att få bilen genom besiktningen också. Varför ska allt bara kosta massa pengar för???

Aja i alla fall det kanske inte blev ett så roande inlägg denna gång men hade jag fått betalt för all skit jag skriver här så hade jag kanske kunnat köpa mig en ny kamera och kunnat behålla den gamla också. På återseende mina goda vänner och bekantar, nära och kära.

SEE YOU AROUNS SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar