Leta i den här bloggen

tisdag 12 maj 2009

För oss är det helg varje kväll!!

God morgon alla ni som finner det roande att läsa här. I dag är det en ny dag med nya möjligheter. Inte för att jag tror att jag kommer göra så mycket med de möjligheterna som finns men ändå. Jag har bara lite funderingar över var värmen tog vägen? Hur kan det vara möjligt att det är frost på bilrutorna nu? Jag har ju varit helt övertyga om att sommaren hade kommit, även om det har varit lite regn. Tydligen hade jag fel.

Jag vill också tacka för de komplimanger jag fick i natt, än är inte hoppet ute för mig som fotograf tydligen. Det trodde jag väl inte heller men det är alltid kul när någon säger lite positiva saker om det man har gjort. Det finns till och med de som tycker om det jag skriver och det känns ju ännu bättre, hur nu det kan vara möjligt.

Går dagen tillbringade jag mer eller mindre framför datorn från att jag vaknade tills att jag intog den kungliga bädden igen. Inte för det kanske var så positivt då men har man mycket att göra så har man. Känner att det börjar bli lite väl mycket nu så denna vecka kommer det nog bli mycket skolarbet. Eller jag ska försöka att motivera mig själv till att det ska bli så. Sen måste jag ta i tur med min lilla lya också, den börjar förfalla på grund av dålig städ motivation. Aja får väl försöka fixa det så man kan få objudna gäster om det nu skulle hända.

Sitter just nu och funderar på om jag ska försöka komma iväg till skolan och göra lite nytta, det blir nog så att jag åker upp och dricker lite kaffe och sen tar i tur med de lektioner som är under dagen. Samtidigt slår det mig, hur mycket tid folk har över för att sitta vid sina datorer. Även de som inte jobbar med det. FB är ett Community som tar otroligt mycket tid, men ändå varje gång man loggar in där så är det alltid någon som är där som man känner och sen går timmarna snabbet. Inget fel i detta men jag tycker ändå att den där klagan över att man aldrig har tid med något borde läggas ner. Det är klart att man inte har tid att göra något om man ska sitta där hela dagen. Jag själv lägger nog minst 1 timme om dagen på FB borde fan se till att de betalar min internet uppkoppling i stället så jag slipper den avgiften som fattig student. Till sist ska jag av sluta med en liten kul text jag läste igår.

”Staden ligger öde som alltid vid den här tiden, veckorna väntar på helg. Vi sitter där bakom och dricker vårt vin, för oss är det helg varje kväll.”

I love you all!!
SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar