Leta i den här bloggen

torsdag 4 juni 2009

Update for someone special!!

Har precis suttit och läst igenom blogglistan och lite till. Kände bara att jag var tvungen att göra lite uppdatering här innan jag slänger mig i sängen och längtar. Att träffa nya människor kan ge väldigt mycket. Man kan få en helt ny syn på livet, till och med så mycket att man börja tänka på en människa regelbundet.

Ja så var man i ruta ett igen, varför kommer man alltid dit när man minst behöver det?? Okej jag ser dock möjligheter i det hela och det hör inte till vanligheten när det gäller nya personer som kommer in i mitt liv. Möjligheten jag ser för just dig och mitt liv är att det kan bli precis det vi båda behöver. Sen finns det en liten chans att det går helt åt skogen också och det är ju inte bra. Jag kan bara hoppas att det blir!!!

Förövrigt händer det rätt mycket just nu. Det ser jag som positivt, att få ta del av allt det som händer är hur gött som helst. Att få vet, bara det är ju fantastiskt. Jag känner redan nu att detta inlägg kommer bli riktigt kryptiskt men fuck it, jag kör mitt räjs som vanligt och passar inte det så sluta läs min blogg då. Jag vet ju att ni kommer tillbaka om någon dag och är nyfikna.

De senaste dagarna har varit absolut de bästa. Varför? Jo för att jag har fått spendera dessa dagar med dig, du, han och er andra. Men mest för att du har varit närvarande. Me like!! Jag måste ju få klaga lite också, för nu är det nämligen som så att det sitter en hel skock med folk och är måttligt fulla nere på SRF. Jag vill också, men jag hade dock velat att du hade varit med i så fall. jajaja jag vet att ni undrar vem det är jag skriver om men sorry, no can tell!!

Denna vecka ska jag bli klar med mitt basbygge har jag bestämt. Det måste bli så, är så fruktansvärt sugen på att få testa vad den kommer att gå för. Hoppas på att det kommer bli lite slapbass över den. Då ska ni som vill få lära er hur det går till när herr Engström spelar funk. Hahaha. Nä men i alla fall, på lördag är den stora premiär kvällen. Hoppas bara att man inte börjar brinna. Blir det några bilder så kommer jag att lägga upp dem här så ni får se mina galenskaper.

Sweet dreams alla mina vänner och bekantar nu ska jag gå och lägga mig med dig i mina tankar.
SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar