Leta i den här bloggen

fredag 19 juni 2009

Midsommar och tankar!

Jaha då var det fredag och midsommarafton, som vanligt regnar det med jämna mellan rum. Har inte den blekaste aning om vad som händer i dag förutom middag med några goda vänner. Troligtvis blir det väl lite vila efter det sen kolla runt vad som händer hos olika folk. Någon fest blir det väl antar jag.

Vändningar i livet kommer och går som alltid. Jag har väl dock en väldig tur som har goda vänner att vända mig till när problemen dyker upp. Inte minst bandets samtliga medlemmar som betyder otroligt mycket utan att de säkert vet om det. Får passa på att be om ursäkt till det tre fantastiska musikerna som jag spelar med. Mitt humör svänger upp och ner med jämna mellan rum och det beror absolut inte på er. Jag tror även att ni vet att jag hade sagt till om det var något som jag hade hängt upp mig på som ni gör. Bara så ni vet, ni är en stor del av mitt liv och jag har aldrig menat att jag vill ha det på något annat sätt även om det verkat så ibland. Rock on!!!

Mitt hem står i kaos och jag orkar inte ta i tur med det. Tror att elektrikern kommer och koppla in min nya spis imorgon om han inte är för bakis haha. Ska bli gött att få i ordning på köket så man slipper bli rökskadad varje gång man lagar mat. Skulle dock behöva en ny kyl/frys också men det blir väl blocket som gäller för den biten.

Var och handlade lite kläder igår på 157:an blev tre t-shirts och en luvtröja med zipper. Ett par ultra fula cheap Monday skor blev det också. De är så fula att de nästan blev coola. Stör säkert någon haha. Efter den turen blev det lite ny ink också, nu är John 3:16 för alltid. Även om det var det innan med fast nu ser man ju det också, så nu är det bara att invänta alla 1000 frågor om vad det betyder. I början kanske det blir förklaring till det men sen kommer nog svaret bli GOOGLA.

Nä nu ska jag göra mig i ordning för middagen det ska bli riktigt gott faktiskt var ju ett tag sedan man käkade kall skinka potatis och grädde, muuuuums kan man väl bara säga om det. Ni, mina underbara läsare får ha en trevlig midsommar helg. Love you all!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar