Leta i den här bloggen

tisdag 23 juni 2009

Längtar tillbaks!!

I dag har det varit en underbar dag. Jag har haft grabben hemma ett tag och lirat lite GTA, även haft min först foto kurs. Var och körde igång en av mina bästa vänner och deras nya Nikon D60, tror faktiskt att det fastnade en hel del. När jag åkte hemåt så passade jag på att ta lite bilder, och mitt i allt fotograferande fick jag en stor släng av hem längtan.

Jag trodde inte att jag skulle få den känslan någon gång i livet men nu är den här. Att åka igenom staden på sommaren får mig att tänka tillbaka på ungdomsåren. De sena sommarnätterna med polarna och de långa diskussionerna med kärleken. Att åka nere vid badplatsen och minnas grillfesterna och tonårsfyllorna man har haft där. Helt enkelt massor med trevliga minnen. Jag misstänker att jag någon gång i livet kommer flytta tillbaks, troligtvis inte än på många år men någon gång…..

Det känns skönt att ha vänner som man vet att man alltid är välkommen hos. Oavsett om det går en vecka eller ett år i mellan man ses, känns det ändå som om det var igår. Bara att veta om att det finns människor som tror på den framtid som man valt är underbart. Detta är känslor som man bara kan få från de vänner man har tills man dör, och det är helt fantastiskt underbart.

Lite bilder blev det som sagt och jag tror nog allt att jag ska åka till the city någon dag och ta med min goda vän och hans familj ut på lite foto sessions. Bilderna som togs i dag kommer som vanligt i slutet av inlägget. Men innan det är slut så vill jag passa på att säga till alla er som är här och läser, alla mina nära och kära, vänner och bekantar. Jag är inte mer än en dumdristig människa, som gör massor med fel varje dag. Jag vet om detta och jag försöker bli en bättre människa. I Love You All…

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar