Leta i den här bloggen

söndag 1 november 2009

STOPP!!

Så mycket att skriva men ändå inget att säga. Det är så det känns just nu. Tankeverksamheten funkar noll, kan det bero på att det blev lite alkohol i fredags? Har märkt de senaste gångerna att kroppen inte klarar av det där festandet längre. De två sista gångerna har jag fått feber och mått hur dåligt som helst. Och alla tänker ju nu givetvis bakfylla, nä jag tror inte det är det. Den känslan känner man ju ingen. Det verkar mer som att kroppen inte klarar av att rena sig själv. Det känns ju lite farligt. Nu får det nog helt enkelt vara bra med dumheterna, det får bli att återgå till ett nyktert och städat liv på helgerna i stället. Helt enkelt överlåta det till dem som tycker sig behärska det hahaha.

Passar på att tacka för en trevlig kväll när jag ändå kommer ihåg det. Det var jätte trevligt att så många kunde komma, även om man inte riktigt kände alla. Dock kommer det väl inte bli någon mer sån fest på ett tag, eller inte hos mig i alla fall. Men man ska ju aldrig säga aldrig heter det ju. Jag kan ju stå för lokalen så kan ju dem som vill festa komma och göra det, behöver ju inte betyda att jag måste göra det för det.

Kanske blir en runda till mac idag är så sjukt sugen på ostburgare. Kan man ju passa på att hälsa på syskonen och lite annat. Ska väl kolla med min son om han ska med också. Han brukar inte säga nej till lite mac.

Som sagt har väl inte så mycket att skriva idag men det kan ju hända att det kommer ett inlägg senare i kväll, när huvudet har kommit igång lite. Om det nu gör det hehe. Ha det bäst alla ni som läser.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar