Leta i den här bloggen

lördag 21 november 2009

Some people never change!!

Ikväll var det första dagen på utställningen. Allt gick bra och vi hade ca: 40 besökande. Jag fick bra respons på mina bilder som jag ställt ut, samt några intresserade köpare. Jag valde dock i sista sekund innan vi slog upp dörrarna att jag bara skulle köra visning av mina bilder och inte sälja några av dem. Så de som var intresserade av mina bilder blev väl lite besvikna men hade ändå förståelse för mitt val. Den bilden som jag själv trodde minst på var den som fick mest uppmärksamhet och det var ju lite kul. Där ser man hur olika vi människor är. Jag saknade dock några personer som jag jätte gärna hade velat skulle komma men man kan ju inte få allt.

Men jag kan säga att jag har lärt av mina misstag, och nästa gång kommer jag ställa ut själv med ett helt annat koncept. Inte för att det var jätte fel att göra så som vi gjorde idag men samtidigt så kände jag att det kunde ha blivit mycket bättre för dem som var där.

När jag gick runt och smyg lyssnade på vad folk sa om mina bilder så fick jag massor med nya idéer till nästa utställning som jag ska göra. Detta är också något man inte får missa för jag tror att det kommer bli stor succé.

Förövrigt så har jag inte så mycket att tillägga mer än att som värd så tycker jag att man lämnar utställningsplatsen sist vilket kanske inte är lika självklart för andra. Jag är i alla fall sån att gör jag något som jag verkligen vill ska bli bra så gör jag det helhjärtat. Detta upplevde jag dock inte av min utställnings partner. Men åter igen så är det bara min åsikt och bara för att jag delar med mig av den så betyder inte det att jag tycker mindre om denna människa för det. Jag tycker bara att den gjorde fel.

Jag hade tänkt ta massa mingelbilder men så blev inte fallet. Jag var helt inne i det folket som var där och av den anledningen så glömde jag helt att ta fram kameran i tid. Det blev någon enstaka bild på lite av folket som var där men jag väljer att inte dela med mig av de bilderna. Fick dock en bild med mobilen som jag tycker blev lite kul ljus sättning i som kommer i slutet som vanligt. På bilden ser man mina två underbara bandkollegor ta sig en cold gin.

Jag kan säga att jag är nöjd med det resultatet som blev och till nästa gång kommer det bli annorlunda. Han en underbar natt och sov gott för det är något som jag ska göra snart i alla fall.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar