Leta i den här bloggen

onsdag 18 november 2009

Nu Igen!!!

Nu har jag äntligen kommit på vad problemet ligger. Allt som ofta så får jag mail om mina inlägg, jag har hela tiden trott att det är jag som varit otydlig i mitt skrivande, men så är ju faktiskt inte fallet. Ett stort tack till er som har analyserat min blogg. Problemet ligger ju hos er läsare. Ni tror att ni är så jävla eftertraktade så att allt som ni läser handlar om er. Och därför blir saker och ting otydliga. Fuck you säger jag bara då. Det finns inte en möjlighet att jag kommer att skriva på något annat sätt än vad jag har gjort hittills. Passar det inte så sluta läs då för fan. Jag sitter inte och skriver blogg för att jag tycker det är kul. Jag skriver definitivt inte blogg för att ni ska tro att jag skriver om er. Jag skriver absolut inte för att jag vill ha massa jävla mail från er som bara tar upp min tid. Jag kan säga så här. Ni som tycker er vara så jävla duktiga skribenter, skaffa en egen jävla blogg att skriva i. Fattar ni inte vad jag skriver så har ni fan inte något här att göra heller.

Ni som tycker er vara så jävla duktiga på svenska. Hur kan det då komma sig (om jag nu inte kan skriva) att jag sätter MVG efter MVG i Text kommunikation, journalistik, manus mm. Jag bara undrar???? Lär er att läsa innan ni kommer med massa jävla idéer om hur man ska skriva, och du som tycker dig vara så jävla duktig. Lätt att säga men svårt att göra eller hur.

Jag kan tala om en gång för alla varför jag skriver i denna bloggen. Det är den enda anledningen och det kommer inte att finnas någon annan anledning. Ska man försöka komma in på en journalisthögskola så finns det saker som är bra att ha med sig, detta är en av dem. Det finns tre stycken högskolelärare som sitter och läser min blogg varje gång jag gör ett inlägg. Tror ni de gör det för att de tycker det är kul? Nä för att ge feedback på vad som är bra och vad som är dåligt tills den dagen kommer när jag ska söka in på högskolan. Blir ni förvånade. Det kan ni fan ha, ni som trodde att jag skrev här för att tillfredställa er kan ju nu luta er tillbaka och fundera. Om inte annat så kan ni ju sluta att läsa här efter som att det inte är för någon annan än mig som jag skriver här. Eller jo för tre andra men i slut änden är det bara för mig.

Visst har jag skrivit många gånger att jag gör det för er, av vilken anledning tror ni??? När man skriver i den formen så ska man försöka få läsarna med sig inte mot sig. Men nu kan jag fan inte hålla igen längre. Här har ni sanningen bakom min blogg tycker ni inte om det så fuck it. Jag kommer att skriva vidare om saker och ting som händer men jag hoppas fan att ni som tycker er vara så in i helvetes bra på att förklara er och utrycka er kommer att lägga ner era jävla mail. Speciellt du som kommer med massa idéer, förverkliga dem i en egen jävla blogg.

Så där ja, så hade man fått avreagera sig lite idag också, hehe. Men som sagt ni som har något vetigt att säga i era mail behöver ju inte ta åt er så mycket. Nu ska jag gå och lägga mig och sova ett tag. Imorgon blir det till att limma greppbräda på den blivande basen, kan ju bli riktigt spännande. Love you miss-16 och några av er andra.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar