Leta i den här bloggen

lördag 7 november 2009

I'm twenty two!!

Jag gör väl detta även att jag inte vill, orkar eller känner för det. Jag har blivit så sjukt dålig bara över en natt. Sitter och skriver till mina läsare med nästan 40 graders feber, snoret droppar ner på tangentbordet och den irriterande hostan bara fortsätter.

Det känns som att inget kan bli värre nu. Visst jag är man och det är ju alltid värre för oss män att vara sjuk, eller var är det man burkar säga? Förlåt om jag beklagar mig lite men det ligger inte på min tio i topp lista på vad som är kul, att vara sjuk alltså.

Jag släpade mig i väg till affären innan för att handla hem lite mat och då slog det mig att jag kanske skulle köpa hem lite tea och honung. Peach mango blev det och vet ni vad, jag tror jag skrattade ihjäl mig när jag kom till honungshyllan. Alltså jag är ingen expert på området men visste ni att det finns förkylningshonung? Det är ju inte sant vad man gör för att sälja saker haha. Jag gick ju dessvärre på det så jag köpte mig en burk förkylningshonung, tror ni den hjälpte eller???? Nä precis, lite lindrar det väl på hostan men förövrigt så blev det ju ingen skillnad. Snacka om blåst hehe.

Nu är jag hemma och tycker synd om mig själv, det får helt enkelt bli soffan och film för resten av kvällen. Fan vad ont det gör med förkylningsnäsa. Jo föresten, jag har funderat lite över det här med människor. Det sägs ju att det finns en människa motsvarande kön till alla. Om man nu då tycker att man har träffat den personen en gång i livet och det inte blev som man hade tänkt sig. Kommer man då att fortsätta leva själv resten av livet? Det verkar ju helt sinnes rubbat. Det kan ju inte finnas en möjlighet att det är så det är.

Aja skit i det nu, nu är det mig det är synd om för jag är sjuk som as. Så nu när ni läser detta så tycker jag faktiskt att ni kan tycke lite synd om mig efter som jag är idiotförkyld, hahaha. Nä det behöver ni inte göra men ni ska få ta del av två riktigt snygg bild på mig. Ha det bäst allihopa.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar