Leta i den här bloggen

onsdag 28 oktober 2009

20nov – 23dec

Nu är det väl då spikat. Den 20november kommer vi slå upp dörrarna vid 18:30 på bruksvillan i Gislaved. Då är det nämligen dags för konst utställning. Jag och en mycket god vän ska ställa ut våra verk. Det kommer att finnas lite olika sorters konst, oljemålning, keramik och foto. Alla ni som vill och är intresserade av att kolla lite på det vi har gjort är välkomna. Baren är givetvis öppen för den som vill ta sig en drink eller en öl och mingla lite med de andra som är där. Samtliga verk är till salu så ta med den stora plånboken, ni ska ha råd att dricka också hahaha. Vi kommer att låta allt stå fram till den 23december så den som inte har möjlighet att släpa sig dit den 20november har möjlighet att titta på det en annan gång under den kommande månaden som utställningen vara.

Idag har det blivit lite gjort faktiskt och imorgon fortsätter det. Lokalen ska tömmas och flyttas så jag håller på att minska mina bra att ha någon gång samlingar. Förhoppningsvis så blir det en runda till tippen imorgon, skönt att bli av med massa bröte som man bara har samlat på sig av någon konstig anledning. Jag måste ju bara berätta en kul grej.

Idag när jag hade plockat ihop lite secondhand lådor så ställde jag dem utan för lokaldörren. När jag sedan satt där inne och plockade så hörde jag någon prata utanför. När jag sedan kom ut var lådorna borta.. Samtidigt som man tycker att de kunde ha frågat först så var det ju ändå saker som skulle ges bort. Lite kul tycker jag.

Nä nu är det dags att sova gott folk.

SEE YOU AROUND SOMETIME/Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar