Leta i den här bloggen

torsdag 8 oktober 2009

T-Bax

Ja där ser man. Det är tydligen inte jätte lätt att bara lägga ner en sida så där utan vidare. Det är många som undrar varför jag har slutat att blogga, men så är ju inte fallet. Jag har dock bytt sida men nu är förfrågan så stor att jag helt enkelt få ge med mig. Det känns nästan som ett litet kändisskap måste jag säga. Även om det bara rör sig om ca: 30personer så blir det ju lite kul i alla fall. Har dock inte förstått vad det intressanta är med min blogg men det ger väl sig.

Att göra en comeback måste ju helt enkelt bidra till något. Jag ska helt enkelt försöka att ta mer bilder och uppdatera oftare än tidigare. Det får bli mitt löfte till läsarna. Kan ju då inte lova att det blir så här men jag ska försöka.

Det har hänt en hel del sen jag var här sist och skrev men det orkar jag inte gå tillbaka till nu så det får komma lite som det gör helt enkelt.

Skolan flyter på bra och jag stor trivs i min lilla snickeriverkstad. Att få låta skapar glädjen flöda mår jag bra av. Att få tillverka mina egna saker är riktigt kul. Detta är faktiskt något som jag skulle kunna tänka mig att jobba med, möbeldesigner. Häftigt!!

Jag ska se om jag kan föra över lite projektbilder hit så ni får se vad som växer fram i den lilla lokalen i Smålandsstenar. Men nu vet ni alla att jag kommer att skriva till er igen och det är inte riktigt säkert att det blir rumsrent denna gången men det får ni helt enkelt ta.

Och som vanligt så säger jag dom väl kända orden till er alla som är här.
I LOVE YOU ALL!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar