Leta i den här bloggen

söndag 13 september 2009

Dags att gå vidare.

Jaha då har man bestämt sig nu då. Dags att slå ner en milstolpe till. För någon månad sedan fick jag ett erbjudande om att börja blogga på en annan bloggportal. Jag har varit lite orolig över hur det skulle gå med överföring av den gamla bloggen. Det har nu visat sig att det inte kommer funka att flytta denna blogg till den nya sidan. Jag kommer helt enkelt att behålla denna men inte uppdatera den lika ofta. Jag kommer dock att länka min nya sida från denna blogg för er som är intresserade av att fortsätta att läsa om mitt miserabla liv.

Jag kommer att börja skriva för Allvoice och där kommer det bli mer tankar och händelser om Gislaved. Det kommer bli ett helt annat språk, eller ja det kommer ju delvis bli på engelska men det var väl inte det jag tänkte på mest. Det kommer bli ett rakt fram tankespråk. No More Mr. Nice Guy helt enkelt. Jag kommer att driva på och köra över allt och alla om det så ska behövas. Dock kommer jag hålla mig till källskyddet så ingen person kommer bli ut pekad eller nämnd vid namn. Det kommer bli mer journalistik på den nya sidan.

Men som sagt jag kommer inte lämna denna blogg helt, men det kommer nog inte bli mer än ett inlägg per vecka. Eller det blir så mycket jag hinner med helt enkelt. Men för denna tid som varit så vill jag tacka er läsare för att ni har bidragit till att jag har fått ett erbjudande får en annan portal. Utan er så hade de aldrig hittat mig då de söker efter skribenter gentemot besökare. Ett stort tack och som vanligt så säger jag. I LOVE YOU ALL AND SEE YOU AROUND SOMETIME!!!

/Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar