Leta i den här bloggen

torsdag 15 oktober 2009

Bilder!!

Sitter nu med massa bilder och ska välja ut vad som ska ställas ut och inte. Det är ett måttligt roande jobb kan jag säga. Men det måste väl göras så det är ju inget att lipa för. Har funderat rätt mycket över hur man ska göra själva upplägget med hela grejen. Det ger sig nog när man väl börjar närma sig datumet för det hela.

Tänkte väl se om det finns något intresse hos media och skriva lite om det också, inte för att det blir mer respons av det men då har man ju fått ut det i tidningen med.

Håller på med ramarna i skolan nu, hoppas de blir så bra som jag har tänkt. Man vet ju aldrig hur slutresultatet blir. Skulle dock behöva lite nya bilder men som vanligt är ju folk så jävla rädda för att stå framför en kamera så det är ju fan inte sant. Aja vill man inte så vill man ju inte jävla mesar. Men det kommer komma en dag då det ”blows right back in your face”

Kvinnor och män är olika det har man ju konstaterar sen urminnes tider. Sen kan man ju tycka att vissa är bättre eller sämre, men när det verkligen gäller så börjar man ju faktiskt fundera om det strå riktigt still i huvudet på en del. Detta slog mig bara som hastigast och jag vet inte varför men i alla fall.

En kvinna och en man är på samma sommarfest. Män vet vi har aldrig varit svåra när det gäller sex. Det kanske inte kvinnor är heller men i alla fall. Kvinnan tar mannens strumpor. Mannen säger ifrån och vill ha tillbaka dom. Kvinnans svar blir, du får inte tillbaka dom om jag inte får suga av dig. Frågan blir då. Vem är vinnare i konflikten?

Aja jag ska fortsätta med mina bilder nu men ni får ha det bra så länge.
Love you all.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar