Leta i den här bloggen

tisdag 28 juli 2009

Tårar!!

Finns det någon åldersgräns på när man blir sentimental och lipar till filmer? Jag vill minnas att när jag var yngre så fanns det inget som kunde få mig att gråta, inte när det gäller film i alla fall. Nu när man blivit äldre så sitter man och bölar till var och varannan film som är lite känslomässigt laddad. Har det med mognad att gör kanske? Har det med att göra att man vågar visa mer nu än när man var yngre? Jag har alltid varit oblyg av mig när det gäller det mesta. Men nu kan man ju inte bjuda hem någon för att kolla en film. Tänk er själva när man sitter där och mitt i allt så börjar man lipa som jag vet inte vad. Hmm jaja spelar roll, passar det inte så får väl den som blivit inbjuden gå hem då.

I alla fall, idag har jag faktiskt offrat 130kr på att få i ordning på mina cd skivor. Jag byggde insatsen till min garderob som jag tänkt länge så nu är det klar. Det blev till och med lite plats över så jag flyttade grabbens filmer så jag fick en hel hylla till ledig i vardagsrummet. Så nu är det bara att fylla på med mer film i den hyllan. Tror en hylla rymmer ca 40 filmer så det lär ju ta ett tag att fylla den med min ekonomi.

Nu har jag precis målat klart dörren till den andra garderoben så snart är hela sektionen klar. En ska mindre att tänka på och det känns ju väldigt bra. Utöver det har det inte hänt så värst mycket under dagen. Imorgon natt bär det av till Landvetter för att hämta grabben och hans mor och hennes man som kommer från Bulgarien. Måttligt roande tid de landar 04:05, jäsp känner jag direkt. Det blir att lägga sig tidigt och ställa många klockor så man kommer upp i skaplig tid, så man slipper ligga på som sist jag körde dit folk.

Har haft en underbar kvinna i tankarna några dagar nu. Det är lite konstigt med tanke på att jag inte känner henne. Vet inte varför det blivit så, sen underbar hmm det är ju bara vad jag tror att hon är. Kanske hon är som alla andra kvinnor, då är hon kanske inte så underbar hihi. Grannen kommer hem från grekland snart också. Hon har visst haft det trevlig vad jag har förstått, hon lovade i alla fall ta med sig det fina vädret hem så det kan vi ju alltid hoppas på. Försökte få henne till att messa över lite eller tänka över lite till oss men det funkade tydligen skit dåligt hahahaha.

Nä nu är det dags för sängen, eller snart i alla fall. Blogg läsningen ska ske innan det blir bedtime. Men jag tänker på er alla. Mina vänner och bekantar, nära och kära. I LOVE YOU ALL!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar