Leta i den här bloggen

måndag 6 juli 2009

Nothing new under the sun!!

Hur är det man säger? Been there, done that! Eller kanske det är bättre att säga, don't go for second best….. Nja vet inte riktigt vilket som skulle vara bäst i detta fall. Vad jag mer undrar över är varför man sätter sig i en situation när man vet att man kommer bli förloraren?? Aja skit i det, tycker bara att vissa människor borde fan ta och växa upp.Take your bullshit somewhere else. Nu har jag fått nog av skitsnack och så är det bara.

Michael Ruff, hur var det då? Kan bara säga att kvällen hade två höjdpunkter. Konserten och subway. Thank you lord for that. Vilken närvaro kan jag bara säga. Det blev även mycket bilder från spelningen och de kommer som vanligt några i slutet av detta inlägg. En helt fantastisk kvinna som var med i bandet var Táta Vega, det sista hon sa efter jag snackat med henna var, don't forget facebook I´ll want you to be my friend. Tycker jag var lite kul. Snackade med Mr.Ruff ett tag också, kommer säkert bli en hel del mail där imellan samt mycket musik snack och det är ju kul. Ni som inte har en blekaste aning om vad jag snackar om för människor kan ta en titt här. http://www.michaelruff.com/

Sen för er som tycker om bagetter, åk till subway på avenyn i Göteborg, visst det är dyrt men värt var enda krona. Vilka mackor kan jag bara säga. Öppna ett sånt ställe här i trakten och ni har en stammis hahaha. Vad mer har jag att säga då??? Hmmm, nä det är nog inte så mycket mer förutom att jag älskar mina nära och kära, vänner och bekantar och jag vill att ni ska veta en sak. Lika bra att jag säger det nu så slipper det bli massa snack om/när det väl blir av. När nästa tåg går kommer jag sitta på det.

See you around sometime/Saint

Mer bilder kommer inom kort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar