Leta i den här bloggen

tisdag 7 juli 2009

It's a beautiful day, and no-one's gonna stop me now.

Det är precis så denna dag känns. Att vakna med en känsla av lust och frihet är helt underbart. Inte ha något som ligger och tynger eller snurrar runt i huvudet, helt tom utan problem och fylld av glädje. Att vara förlåten av den som man vet älskar, att få känna närvaron från den som älskar, att få prata fritt på ett språk som bara vi förstår, det är livet.

Nu har jag börjat planera en photosession till mig själv, tror dock inte jag kommer få tag i allt det som behövs för att få den komplett men det får helt enkelt gå bra ändå. Denna gång är det på riktigt, inget bull helt enkelt. Det ska bli rock n roll!!

Från det ena till det andra. Många gånger funderar jag över vad som kan vara rätt och fel. Även att jag vet vad som är rätt och fel så blir det oftast fel. Det är väl troligtvis så vi människor funkar, eller jag i alla fall. Men nu tror jag att jag har en lösning på detta. Från och med i dag ska jag försöka att göra motsatsen till det som oftast blir fel, tänka innan istället för att tänka efter vad det är man ska göra. Hmm blev det rätt nu…. Jo det blev det. Att göra så måste ju bli effekten till att allt blir rätt istället hahahaha, helt otroligt vad smart man kan vara. Nä men allvar, jag tror på något som kan bli en bra vändning i livet helt enkelt.

Nu till något helt annat. Jag är lite trött på alla webbhotell som utlovar det enkla. Jag har under en väldigt lång tid jobbat med en hemsida som nu är till 99,9% klar. Det enda som är kvar är att skicka upp skiten på ett så kallat enkelt webbhotell. Där kommer problemet, det är inte så enkelt som de får det att låta. Serverkommunikationsproblem kallar dem det. Tur att vi inte har den funktionen i våra hjärnor kan jag säga. I två veckors tid har jag nu försökt att få upp sidan utan att lyckats. Jag har pratat med supportavdelningen på det engelska bolaget där jag köpt min plats men utan resultat. Nu visar det sig att deras server inte kommunicera med det html programmet som jag har gjort min sida i. Detta innerbär att jag får sätta mig och göra om hela sidan i en annan programvara, vilket kommer ta precis lika lång tid till och lite längre efter som jag inte kan den nya programvaran. Ibland blir man allt lite trött på datorvärlden. Ni som väntar på min webbsida, jag är ledsen men ni kommer få vänta ett bra tag till. Men den som väntar på något……. Bla bla bla. jag vet sorry men så är det och jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det, det kallas serverkommunikationsproblem.

Det kommer ta ett tag till innan Michael Ruff bilderna kommer för jag har fullt upp med att lära mig Latin, dock jobbar jag med dem parallellt med mitt skolarbete men de kommer inom kort. I dag blir det inga bilder eller jo kanske senare om jag gör en uppdatering till i bloggen, ni får helt enkelt nöja er med att läsa om mitt eländiga men mycket trevliga liv hahahaha.

Love you all.
See you around sometime /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar