Leta i den här bloggen

lördag 25 juli 2009

Las Vegas!!

Har precis kollat klart på filmen Leaving Las Vegas. Att se hur en man sakta tar död på sig själv, även att han träffar en kvinna som vill honom allt väl. Kan man verkligen komma till en den punkt i livet är det nog många som tänker. Min första tanke var denna gången (har sett den filmen många gånger) jag förstår mycket väl varför han gör som han gör. Att inte ha något att leva för kan få vilken människa som helst att göra som han. Det som är det värsta med att titta på den filmen är att man vet att det verkligen har gått till så för en del människor. Kanske inte exakt så men något liknande. Kärleken har många olika effekter och detta är en av dem.

Till något helt annat, jag fick hem min basförstärkare i dag. Det var faktiskt väldigt kul. Bra låter den också, så nu är det bara att börja träna. Skolan kommer dock i första hand men jag ska nog kunna hitta tid för att träna lite bas spel också. Sen har jag röjjt lite i lägenheten och har kommit på en lösning för mina cd skivor, det känns bra. Annars har det väl inte hänt så jätte mycket idag.

Känner en otrolig lycka, att få leva är helt underbart även om det är trögt ibland. Känner ofta att det skulle vara skönt att börja jobba men då faller hela min plan med studierna och det har jag bestämt att det inta får göra. Får helt enkelt vända pengarna några varv till så dem räcker längre så ska det nog gå. Hoppas bara att CSN gör rätt denna gång så det inte blir massa strul till höst terminen börjar, det är väl egentligen det enda som är ett litet orosmoment just nu men annars är livet på topp.

Har massa nya idéer om bilder som jag ska försöka få tag i folk till. Det är svårt av någon anledning. Verkar som att folk är rädda för att stå framför en kamera. Men det kommer när man minst anar det, och jag är övertygad om att mina idéer kommer att funka. Det kommer bli kanon bilder när jag väl får tag i rätt människor för denna session. Är det någon av er som läser min blogg som är sugna så är det bara att höra av sig till mig på min mail. cmp.entertainment@gmail.com och bilderna det gäller är en form av porträtt bilder.

Nu är det dags att försöka sova lite, ska bara läsa igenom bloggarna innan jag slänger mig i den kungliga bädden. Hoppas att ni alla har det helt underbart och att ni njuter av er semester även om vädret inte är så jätte bra. Till er alla från mig, I Love You All….

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint




Bild: http://www.visitingdc.com/images/las-vegas-skyline.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar