Leta i den här bloggen

onsdag 8 juli 2009

I can make it on my own!!

Marknadsföring är väl inte något som jag direkt har pysslat med någon gång i livet. Tänkte dock börja lite smått med det nu. Att marknadsföra sig som person kan ju inte vara jätte svårt. Visst behöver man kontakter men det har jag ju en hel del redan. Vad krävs då för att göra en bra marknadsföring billigt? Fantasi, en meritlista och lite bilder. De första bilderna togs idag och jag blev rätt nöjd med dem. Fotografen som är en liten underbar vän hade nog mottligt kul, ett stort tack i alla fall till Emmy Pop. Bilderna kommer i slutet.

Något som jag har konstaterat är att om jag hade varit kvinna så hade jag varit död nu. Det hade inte funnits en ekonomisk möjlighet för mig att vara kvinna kan jag säga. Inte nog med det, innan jag hade dött av ekonomisk kris så hade jag blivit blind. Gjorde en lätt och liten kajal sminkning vid fototagningen idag och kan bara konstatera att rockers som använder sig av den principen kan fan inte ha det lätt. Tycker fortfarande att jag har massa skit i ögonen. Visst det är säkert som fröken Pop sa, ”du vänjer dig rätt snabbt” hahahaha eller inte.

Madde var med på bilderna och hon gjorde ett rätt lugnt och avslappnat bra jobb tycker jag väl. Även om jag är en all-musiker och lär mig spela det som jag vill så har jag ändå bestämt mig för att stämpla mig som bassplayer. Det är det jag vill göra och det är det jag känner själv att jag behärskar bäst. Det kommer väl bli rätt mycket slapbass lektioner framåt men ska man bli top-notch kickass bäst så finns det ingen genväg. Ska bara försöka få ihop lite pengar till en bra stärkare också. Sen är det bara att köra över allt och alla man hittar.

Förövrigt har det inte hänt så mycket idag. Lever fortfarande på glädjen från igår, she´s my attraction, that´s all you need to know!!! Har varit I Anderstorp en runda och hälsat på en kär och nära vän. Sen har jag sovit bort rätt mycket av denna dag, någon gång måste man ju göra det (sova alltså). Hahaha hittade precis en riktigt bra låt på tuben. http://www.youtube.com/watch?v=Iay9gyLNdBw

Nä nu ska jag köra över lite bilder här och sen fixa lite mat. Kanske kolla en fil eller tre i natt, borde väl läsa lite NTI också. Ja ja, vi får se vad det blir. Ha det bäst mina älskade vänner, nära och kära.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Fotograf: Emmy Pop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar