Leta i den här bloggen

lördag 11 juli 2009

Ooh I want you!

I don't know if I need you but, I'd die to find out!!


Det är väl lite så som det känns när glädjesprutan börjar ta slut. Frågan är väl då hur man ska gå till väga, nu när det har varit ett bra tag sedan vi talades vid.. Har ju dock sett dig några gånger på håll, träffat dig och sagt hej. Och det har ju gett den där magiska glädjen. Jag kan dock inte låta bli att fundera över vad det är som gör att det blir så varje gång. Det är ju inte så att man går omkring och är hemligt kär direkt. Så mycket vet jag ju, men vad är det i ditt magnetfält som gör att jag blir fylld av glädje??? Jaja man kanske helt enkelt får göra på det gamla vanliga sättet, bara ringa och säga hej… då kommer väl du bli helt surprised. Hmmm lite knepigt men det är väl bara göra, vill ju som sagt kunna sätta fingrarna på vad det är som skapar den otroliga glädjen.

Ni som läser och följer min blogg blir väl givetvis nyfikna på mina tankar, men som sagt åter igen det är mina tankar och funderingar. Visst i detta fall kan ju du var den jag skriver om, vet då inte om du läser min blogg????? Kunde ju va kul om du gjorde det, vem vet din glädje energi kanske sätter av tryck här också i så fall, hihihi. Nä men allvarligt, givetvis är det inte så. Jag får helt enkelt jobba fram en lösning på de här tankarna också.

I dag är det då lördag och det vankas lite fest, vet inte om jag kommer vara närvarande på någon av dem. Jag sitter med näsan djupt in i mina böcker och försöker bli lite mer allmänbildad. Hahahaha vilket skämt men visst det låter ju bra, måste helt enkelt do my homework. Med lite tur så blir jag klar med det jag ska göra idag och kan titta förbi på någon av tillställningarna. Annars tar jag kanske ett break i läsandet och bara hoppar in och säger hej. Vi får helt enkelt se hur det blir med det. Om vi inte ses i kväll så får du, ni och alla andra ha en underbar lördag.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar